اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۵۸۸۸

با عنایتی مشکلی ندارم و اتفاقا افتخار می‌کنم با او همبازی بودم

با عنایتی مشکلی ندارم و اتفاقا افتخار می‌کنم با او همبازی بودم
دروازه‌بان تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت: نمی‌دانم چرا روز گذشته به من اجازه تمرین داده نشد و اصلا چرا اینقدر مساله توسط باشگاه و سرپرست تیم بزرگ شده است.
۱۲:۰۰ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدرضا ناصری در گفت‌وگویی، در خصوص اینکه چه اتفاقاتی افتاد که مدتی از تمرینات مشکی‌پوشان دور بود و اجازه حضور در تمرینات به وی داده نمی‌شد، گفت: من قبل از بازی با استقلال خوزستان آسیب دیدم و طوری مصدوم شدم که قادر به همراهی تیم نبودم. من ۳ سال است که دروازه‌بان مشکی‌پوشان هستم و به همین علت قبل از هرچیز به باشگاه رفتم تا خواستار دریافت مطالبات یا یک برگه صورت وضعیت مالی شوم.

وی افزود: منِ بازیکن باید خیالم راحت باشد که وضعیت مالی‌ام چگونه است و با تمرکز کامل برای تیم سعی و تلاش کنم الان هم می‌گویم مشکلی وجود نداشت و فقط خواستار روشن شدن وضعیت پرداختی‌هایم شده بودم. آن زمان به من گفتند پرداختی‌ها مربوط به سال قبل است ولی وقتی به باشگاه مراجعه کردم برگه تسویه‌حساب را به من ندادند، من هم دلیلش را نمی‌دانم.

ناصری تأکید کرد: همان زمان یادم است که آقای عباسی مدیرعامل باشگاه طی گفت‌وگویی که با خبرگزاری فارس داشت اعلام کرد که محمدرضا ناصری مصدوم است و بعد از آن هم با من تماس گرفت و خواست که در تمرینات شرکت نکنم. روز گذشته هم به تمرین رفتم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که باشگاه و سرپرست تیم مسئله را اینقدر بزرگ می‌کنند. من بازیکن مشکی‌پوشان هستم و در تمرینات این تیم مصدوم شدم و شرایطم نیز به شکلی است که باید با بدنساز تیم تمرین کنم ولی وقتی به باشگاه می‌روم به من می‌گویند در تمرینات حاضر شو اما وقتی به تمرین می‌روم سرمربی تیم اجازه تمرین را به من نمی‌دهد، این شکل خوبی ندارد و به نظر من مسئولان باشگاه باید هرچه سریعتر تکلیف من را مشخص کنند. الان روزهای آخر نقل و انتقالات است و من یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم به هر حال آقای عنایتی وقتی اجازه تمرین به من نمی‌دهد باشگاه باید تکلیف من را مشخص کند.

دروازه‌بان مشکی‌پوشان در ادامه گفت‌وگویی در خصوص اینکه آیا اتفاقی بین او و عنایتی افتاده است، گفت: واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، احترام عنایتی برای من واجب است چون کاپیتان من بوده و خیلی هم خوشحالم که با او هم تیمی بودم اما در هر صورت به من اجازه تمرین نمی‌دهد، من هم الان حدود یک ماه است که منتظر برگزاری جلسه کمیته انضباطی هستم. مدتی هم با پزشک تیم در ارتباط بودم که ظاهراً او هم اخراج شده است و به من گفتند نباید با او حرف می‌زدی حالا هم مرتب امروز و فردا می‌شود. من از مسئولان باشگاه خواهش می‌کنم هرچه سریعتر تکلیف من را روشن کنند چون من یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم و در تیم شهرم هستم و حتی در جلسه‌ای که مدیر تیم آقای رهبر و هاشم حسینی حضور داشتند اعلام کردم که دوست دارم در اینجا بمانم. حالا هم انتظار زیادی ندارم فقط می‌خواهم تکلیفم را روشن کنند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین